Forum MU online Game and Hacks
Dark Congregation - MU Hackers Squad
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prywatny server Mu online - TUTORIAL

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU online Game and Hacks Strona Główna -> Prywatne serwery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LordNihilus
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:31, 04 Gru 2005    Temat postu: Prywatny server Mu online - TUTORIAL

TUTORIAL by Jelcyn777

Tu sprubuje opisac i umiescic mądrosci wszystkich ludzi dotyczące stawiania serwera prv
(nie wszystko jest moje i nie sam do tego doszedlem wiec się prosze nie unosić a wszystkim za pomoc przy stawianiu moich i nauke serwerów dziękuje)



(WizarD[PL)
Paczki niezbedne :
1. MSSQL - [link widoczny dla zalogowanych]
>bezpo?redni link do pliku [link widoczny dla zalogowanych]
2. 0.97 server - [link widoczny dla zalogowanych]

Instalowanie M$ SQL 2000 Server ( jesli masz XP to pojdzie kazda wersja, jesli 2000Pro to tylko ten trial (120-dniowy) z linka, na 2000Server tez kazda wersja. Przez kazda rozumiem Enterprise ;] ).

Pliki serwera koniecznie rozpakowujemy do "d:/muserver" zreszta ten rar samorozpakowujacy sie wlasnie taka sciezke poda jako domyslna i zgodzmy sie na to !
Select "SQL Server 2000 Components"
1. "Install Database Server"
2. Next
3. Local Computer (zaznaczamy)
4. Next
5."Create a new instance of SQL Server,or install Client Tools" (zaznaczamy)
6. Next
7. Jakis name, jakas company i Next
8. Yes
9. Server and Client Tools (zaznaczamy)
10. Next
11. wybieramy Default
12. Next
13. Typical (zaznaczamy)
14. Next
14. "Use the same account for each service.Auto start SQL Server Service" (zaznaczamy)
15. "Use the Local System account"(zaznaczamy)
16. Next
17. "Windows Authenticatication Mode."(zaznaczamy)
18. Next
19. Next
20. Install
U mnie nie potrzebowalo reboota, lecz bardzo prawdopodobne ze bedzie potrzebny.


Tworzenie baz danych serwera MU :
1. Odpalamy : Start -> Programs -> Microsoft SQL Server -> Enterprise Manager, 2. Rozwijamy te "katalogi" w treeview po lewej, az dojdziemy do -> Databases.
3. Prawy przycisk -> Create a new database i nazywamy ja -> MuOnline.
4. Prawy przycisk -> Create a new database i nazywamy ja -> Ranking.
5. Klikamy na ikonke dopiero co stworzonej bazy MuOnline, prawy przycisk -> Wszystkie zadania -> Restare Database...
6. Wybieramy "From Device" i potem klikamy "Select Devices", klikamy na Add i idziemy do katalogu "d:/muserver/db baks" i wybieramy plik "MuOnline", OK, OK, az wrocimy do okienka gdzie dokonalismy wyboru "From Device". Klikamy na zakladke "Options" zaznaczamy "Force restore over existing database" i klikamy OK.
7. 5 i 6 punkt powtarzamy rowniez dla bazy Ranking, ale wybieram plikiem z katalogu "db baks" bedzie tym razem "Ranking".
8. Bazy juz sa OK.

Konfigurowanie ODBC:
1. Odpalamy : Start -> Panel sterowania -> Narz. Admini. -> Zrodla danych (ODBC))
2. Wybieramy zakladke "System DSN" i klikamy Add.
3. Na samym koncu listy wybieramy "SQL Server", klikamy dwa razy na nia. Teraz jako nazwa wpisujemy -> MuOnline, description pozostawaimy bez zmian, jako Server wybieramy nie (local) lecz ten drugi, ktory jest nazwa naszego kompa ( ta nazwa to nazwa servera sql ktora widnieje w "Enterprise Manager" - opisanym powyzej). Next. nic nie zmieniamy. Next. Klikamy "Change the default database to" i wybieramy -> MuOnline. Next. Zakoncz. OK.
4. Teraz tworzymy kolejne zrodla danych (tak jak to opisalem w punkcie 3) ktore nazywamy -> MuOnlineJoinDB, USELOG, Event ( je tworzymy dokladnie tak samo jak w punkcie 3 tylko nazwe wpisujemy inna).
5. Tworzymy ostatnie zrodlo danych -> Ranking tak samo jak w punkcie 3 oprocz nazwy oraz tego ze w "Change the default database to" wybieramy -> Ranking a nie MuOnline.



Konfiguracja plikow serwera: (z moj? niewielk? zmian?)


(WizarD[PL)
1. Zmien w plikach ponizej pozostawiamy wszelkie wystapienia ciagu 127.0.0.1 badz te? zmieniamy wpisane adresy IP na 127.0.0.1:
D:\MuServer\CS\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\ServerList.dat <-Tu wpisujemy swój adres IP lub domen?
D:\MuServer\data\commonserver.cfg
D:\MuServer\data\IpList.dat
2. W katalogu z serwerem w katalogu Links zmien w linkach 4.lnk i 8.lnk zmieniamy tam wpisane IP na 127.0.0.1 . Zaznaczamy, prawy przycisk myszki, wlasciwosci w polu element docelowy. W linku 8 sa dwa IP i oba nalezy zmienic.
3. W plikach :
- "D:\MuServer\MU2003_EVENT_SERVER\DATA\svconfig.ini" zmieniamy z "mu2003_dsn = DEVILSQURE_RANKING" na "mu2003_dsn = Ranking"
- "D:\MuServer\RankingServer\svconfig.ini" z "odbc_dsn=DEVILSQURE_RANKING" na "odbc_dsn=Ranking".


Tworzymy pierwsze konto na serwerze :
1. Start-> Programs -> MS SQL Server -> SQL Analyzer( albo Query Analizer).
2. Wybieramy nasz serwer SQL ( jego nazwe jak znalezc napisalem jzu wyzej !), wybieramy "Windows Authentyfication" i OK.
3. Na gorze mamy Combobox w ktorym wybieramy "MuOnline"
4. W to duze pole tekstowe wklejamy :

SET IDENTITY_INSERT MEMB_INFO ON
INSERT INTO MEMB_INFO (memb_guid,memb___id,memb__pwd,memb_name,sno__numb
,post_code,addr_info,addr_deta,tel__numb,mail_addr
,phon_numb,fpas_ques,fpas_answ,job__code,appl_days
,modi_days,out__days,true_days,mail_chek,bloc_code
,ctl1_code)
VALUES ('1','admin','admin','admin', '1','1234','11111','personalid','12343','email','t
[link widoczny dla zalogowanych]','question','answer','1','2004-1-1','2004-1-1','2004-1-1','2004-1-1','1','0','1')

te trzy wyrazy -> admin mozemy zamienic na wlasne.
6. Klikamy "F5" i mamy usera.
7. Czyscimy powyzsze, wklejamy to :

INSERT INTO VI_CURR_INFO (ends_days,chek_code,used_time,memb___id,memb_name
,memb_guid,sno__numb,Bill_Section,Bill_value,Bill_Hour,Surplus_Point,Surplus_Minute,Increase_Days )
VALUES ('2005','1',1234,'admin','admin',1,'7','6','3','6','6','2004-1-1 10:36:00','0' )

klikamy "F5" i baza zostala skonfigurowana dla pierwszego usera.
8. Wychodzimy z prograu i nie zachowujemy Untitled1 ;]


Odpalanie serwera:
1. Idziemy do katalogu Links i odpalamy wszystkie linki po kolei w jakiej sa ponumerowane, za kazdym razem czekajac az odpali sie dany programik do konca. Po odpaleniu 8.lnk w okienku ktore sie pojawi nie powinno byc zadnych slowek "failed" itp ;] wtedy mamy pewnosc ze serwerek chodzi jak trzeba.



=====
Pliki serwerowe dla opornych:


Pliki serwerowe w wer 97
Pliki serwerowe w wer 97d
plik dodaj?cy potrzebne wpisy do ODBC.
?ci?gamy wesj? serwera jaka nam odpowiada, rozpakowujemy zawarto?? na D:\muserver, instalujemy SQLa wg powy?szej instrukcji WizarDa, tworzymy bazy danych, robimy RESTAR z plikow za??czonych w db baks, tu jest za?o?one jedno czyste konto login test, pass test, rozpakowujemy zawarto?? odbc i uruchamiamy. Nastepnie mo?emy ju? odpala? poszczególne linki. Po wpisaniu do lunchera 127.0.0.1 44405 i uruchomieniu gry na komputerze z serwerem powinni?my sie zalogowac na w?asny serwer. Je??i chcemy go udost?pni? dla sieci wewn?trznej pozostaje nam zmieni? tylko w pliku D:\muserver\cs\data\serverlist.dat wpisany tam adres 127.0.0.1 na wewn?trzny adres IP, bez zmieniania niczego w innych konfigach i linkach.


=====
>Link do kodów itemów< ?ci?gni?ty z instrukcji Hefrona i poprawiony nieco.
=====
Boxy, petardy, gwiazdeczki, serducha i pozosta?e wodotryski:

(lewy313 @ May 8 2004, 14:41)
eventitembag.txt = box lof luck , box of heaven
eventitembag2.txt = skeleton king
eventitembag3.txt = Fire Dragon ?
eventitembag4.txt = star of chrismtas
eventitembag5.txt = Firecracker , Heart of love
eventitembag6.txt = Gold Medal - moja korekta
eventitembag7.txt = Silver Metal - moja korekta
eventitembag8.txt = +1 Kundun
eventitembag9.txt = +2 Kundun
eventitembag10.txt = +3 Kundun
eventitembag11.txt = +4 Kundun
eventitembag12.txt = +5 Kundun

Sack of magic jest zwana petarda a wiec fire cracker i ma tak jak hearth of love itembag 5 to samo bedzie lecialo z zniego jak z serca


=====
Zmiana dropów z boxów


Ka?dy z tych boxow, gwiazdek i innych wodotrysków mo?e dropi? tym co chcecie, w granicach rozsadku i mozliwo?ci gameservera.
I tak np, chcemy aby z box of heaven lecialy same jewele. Otwieramy eventitembag.txt, usuwamy wszystkie wpisy i dodajemy w?asne czyli kody sklepowe towarów bez duratybility.
Tak wygl?da bless z bugiem do sklepu: 14 13 0 255 0 0 0 a tak do boxa: 14 13 0 0 0 0 (nie ma 255 i ?adne j innej cyfry, kod do boxa ma o jedn? cyfr? mniej).

Itemy mo?emy dawa? praktycznie dowolne, jedynym ograniczeniem jest generowanie opcje przez gameserver. Polecam nie dawac wi?cej ni? +8 +luck +skill +8, serwer sam generuje ustawienia i potrafi z takiego itema zrobi? inny np +8 +skill +12, lub +11 +luck lub w ekstremalnych warunkach +12 (raz mi si? zdazy?o) a taki item jest niewidoczny dla oka i po przelogowaniu postaci zmienia si? w zwyk?y +1.

Pozbycie si? ren z dropów: w commonserver.cfg wyszukujemy linijk? EventChipDropRateForBoxOfGold = i tu wstawiamy 0

Nieco inaczej jest z boxami kundunowymi. Tu mamy dwa rodzaje itemów, zwyk?e i exelenty. Zwyk?e itemy konfigurujemy jak w przyk?adzie powy?ej, natomiast exelenty s? inaczej traktowane przez gameserver i tu nie bardzo mamy mozliwo?c wyboru, jedyne co mo?emy zmieni? to doda? luck. U mnie wszelakie inne modyfikacje ko?czy?y si? kraszem serweram w momencie dropa.
S? dwa sposoby na ustawienie tylko exelentnych dropów, niezaleznie od tego czy zmieniamy zawarto?c boxów czy te? nie.
1. za?uzmy ?e nie zmieniamy zawarto?ci boxow, w commonserver.cfg wyszukujemy wpis dotycz?cy danego boxa, przyklad box +1.
Szukamy EledoradoGoldGoblenItemDropRate =100 <- to odpowiada za szanse dropa itemem
EledoradoGoldGoblenExItemDropRate = 100 <- to za dropa exelentem
2. jesli usuwamy wszystkie wpisy i chcemy dopisa? w?asne itemy do dropów bez dropienia zwyk?ymi itemami to MUSIMY ZOSTAWI? LINIJK? //???????? (serwer w wer 97), wszystko poni?ej tej linijki serwer interpretuje jako exelenty.
Nast?pnie dopisujemy to czym box ma dropi? w wersji 0 +luck +0, nast?pnie w commonserver.cfg zmieniamy jak w przykladzie powyrzej. W tym przypadku pozostawienie EledoradoGoldGoblenItemDropRate =60 EledoradoGoldGoblenExItemDropRate = 40 czy innej wersji ni? 100/100 powoduje krasz serwera kiedy ma wypa?? zwyk?y item.


=====
Wystawienie serwera dla uzytkowników z netu:


Je?li masz modem podl?czony bezpo?rednio do komputera z serwerem muonline to pomi? cz??? opisu dotycz?ca przekierowania portów.
Do prawidlowego dzialania serwera gdzie wszystko mamy zainstalowane na jednym komputerze potrzebujemy dwuch portów 44405 oraz 55901.
Na porcie 44405 klient nawi?zuje po?aczenie z serweram po czy prze?ancza si?na port 55901 i na nim pozostaje a? do samego ko?ca.
Je?li kozystasz z rutera sprz?towego proponuj? zapoznac si? z instrukcj? do niego, ja na tym polu nie mam do?wiadczenia.
Je?li masz LINUXa i kozystasz z iptables poni?sza informacja jest dla Ciebie:
# otwieramy te powyzej 1025
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 44405 -j ACCEPT
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 55901 -j ACCEPT
#pozwalamy forwardowa? porty
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 44405 -j ACCEPT
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 55901 -j ACCEPT
# muonline - przekierowanie
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 44405 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 55901 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2
oczywiscie adres IP wpisujecie w?asny, nie ten podany w przkladzie.

Plikiem który b?dzie trzeba podda? edycji jest: muserver/cs/data/serverlist.dat
W tym pliku nale?y zamieni? wpisany adres IP na adres IP zewn?trzny (lub domen? je?li takow? posiadacie).

Tak skonfigurowany serwer jest otwarty dla ?wiata zewn?trznego, aby mo?na by?o gra? z LANu trzeba nieco "przerobi?" komputery w sieci lokalnej.

Edytujemy plik hosts który w WIN2000 jest w katalogu winnt\system32\drivers\etc\
(notepad %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts, wklej do uruchom i uruchom) i dopisujemy pod istniej?cym wpisem:
127.0.0.1 localhost <- istniej?cy wpis
adres_IP_naszego_kompa_w_LAN adres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena
(wiem wygl?da do?? niedorzecznie ale dzia?a, to jest po to aby komputerowi w lanie wydawa?o si? ?e jest na zewn?trz)
Jeszcze wpis w partition: nazwa_serwera adres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena 44405
lub przeróbka skrótu do main.exe: main.exe connect /uadres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena /p44405
To ju? wszystko co jest potrzebne do po??czenia ?wiata zewn?trznego z wewn?trznym na serwerze muonline.

Sposób z wpisywaniem adresów IP nadawanych dynamicznie daje jednak pewien dyskomfort. Co jaki? czas trzeba przeedytowa? dwa konfigi (serverlist.dat i hosts) i poinformowa? naszych userów o aktualnym adresie IP a nie zawsze zauwa?ymy moment zmiany adresu IP.
Tu przychodzi nam z pomoc? domena.
Nie wypowiem si? odno?nie no.ip poniewa? nie mia?em z t? stron? i ich us?ugami kontaktu.
Korzystam z darmowej opcji us?ug oferowanych przez dyndns.org i tu jest sprawa do?? prosta.
Wchodzimy na [link widoczny dla zalogowanych] zak?adka Account, wype?niamy co trzeba i w dalszej kolejno?ci ju? mo?emy za?o?y? sobie domen? na dynamiczny lub statyczny IP. Pozostaje jeszcze ?ci?gn?? pod swój OS (kilent jest do ?ci?gni?cia w dziale download) i skonfigurowa? klienta od?wie?aj?cego nasz adres IP na serwerach DNS.
Jak by?cie mieli problem ze zlokalizowaniem dzia?u download to programy s? pod tym adresem: [link widoczny dla zalogowanych]


=====
Uruchomienie serwera IIS z instalki M$


1.Na poczatek sprawdzamy czy mamy dodan? do ODBC "regó?k?" MuOnlineReg, jesli nie dodajemy j? do ODBC i ??czymy z baz? danych MuOnline (instrukcja WizarD[PL] Konfiguracja ODBC punkt od 1 do 3)
2. potrzebne b?d? sprawny komputer i p?yta instalacyjna z systemem w nap?dzie cd
3. menu start->ustawienia->panel sterowania->dodaj/usu? programy->dodaj/usu? sk?adniki systemu windows
4. wybierasz szczegó?y "internetowych us?ug informacyjnych (IIS)" (je?li wskarzesz do zainstalowania wszystko co jest w IIS to zainstaluje serwery mail, ftp, http i ca?e mrowie zb?dnych pami?ciorzernych ?mieci)
5. wskazujesz na serwer www, system dobierze sobie jeszcze jedn? czy dwie dodatkowe opcje, dajesz OK i czekasz na zainstalowanie IISa.
6. menu start->ustawienia->panel sterowania->narz?dzia administracyjne->menad?er us?ug internetowych
7. lewa strona okna, klikasz a? zobaczysz "Domy?lna witryna sieci web" czy jako? tak, prawy klik na tym i wybierasz w?a?ciwo?ci.
8. zak?adka "witryna sieci web", je?li jestes za jakim? natem, ruterem zmieniasz port na inny ni? domy?lny (niekoniecznie ale mo?e si? pogry?? z innym serwerem www je?li taki istnieje w sieci) np na 8090 i nie zapomnij przekierowa? portu, je?li ??cze masz bezpo?rednio po??czone z kompem pomi? ten punkt
9. zak?adka "katalog macierzysty", tu wskazujesz miejsce na dysku gdzie le?? sobie htm-ele twojej stronki o muonline czy tez inne.
10. zak?adka "dokumenty", klikasz na dodaj, dopisujesz "index.htm, OK, wskazujesz na dodany wpis i strza?kami windujesz go do samej góry.
11.nast?pnie musimy doda? login SQLa. Uruchamiamy: Start -> Programy -> Microsoft SQL Server -> Enterprise Manager, rozwijamy te "katalogi" w treeview po lewej, az dojdziemy do -> Security. Tam znajdujemy Logins, klikamy na nic PPM i wybieramy New Logins. Nast?pnie w zak?adce GENERAL w oknie Name: klikamy na button i wyszukujemy IUSR_(nazwa kompa w sieci) (Konto Internet Quest), dodajemy i zatwierdzamy dodanie OK. Nat?pnie w dolnej cz???i okna mamy Defaults, tu wskazujemy na baze MuOnline i wskazujemy j?zyk angielski. Zak?adka Server Roles, tu stawiamy "ptaszka" przy System Administrators. Kolej na Database Access, tu w górnej cz??ci powinni?my mie?baz? danych MuOnline z wskazanym u?ytkownikiem IUSR_, stawiamy przy tym "ptaszka", po tej czynno?ci w dolniej cz??ci okna powinien nam si? pojawi? Permit in Database Role z odznaczon? opcj? "public". Zatwierdzamy zmiany OK i zamykamy Enterprise Manager.
W teorii ju? dzia?a? powinien Twój serwer IIS. Aby to sprawdzi? uruchamiamy przegl?dark? i wpisujemy w pasek adresu [link widoczny dla zalogowanych] (je?li zmienia?e? port)
12 >Pliki do ?ci?gni?cia ze stron? w asp<


Je?li nie masz ochoty u?ywac serwera IIS dolaczonego do instalki winzgrozy polecam tre?? zaczepionego topica Haxorka: [link widoczny dla zalogowanych]
=====

(Haxorek @ Jul 12 2004, 22:20)
Spis tre?ci

Server Settings
-Ustaw Exp
-Ustaw ?ycie Potworów
-Ustaw Drop Itemów
-Kasowanie postaci
Pomocne ustawienia
-Jak zrobi? GM
-Edytowanie statystyk psotaci
-Reset Postaci
-Edycja statów potwor?
-Bless (Jewel) Bug
GM
-Komendy GM


T?umaczenie z j?zyka angielskiego z forum ragezone.

===========[Ustawienia Servera]==============================

Wszysktie ni?ej opisane zmiany dokonywane s? w pliku D:\muserver\data\commonserver.cfg

Ustaw Exp

Znajd? t? linie jest na samym pocz?tku configa.

AddExperience = 100 ; % of xp per mob

Zmie? liczb? 100 na jak? chcesz, np na 20000.

AddExperience = 20000 ; % of xp per mob

Ustaw ?ycie Potworów

Znajd? t? linie jest prawie na samej górze:

MonsterHp = 0 ; Je?eli wpiszem 0 potowry maj? 100% Hp, Je?eli wpiszemy 20 potwory maj? 80% Hp

Ustaw Drop Itemów

Znajd? t? linie

ItemDropPer = 50 ; % of Item drops

Zmie? 50 na jak? wartos? chcesz, ja mam 65% (Drop tylko itemów nie zenów!)

ItemDropPer = 65 ; % of Item drops

Kasowanie postaci

Znajd? t? linie

CharacterDeleteMinLevel = 40 ; level 41 cant delete char

Zmie? 40 na jaki level ci ise podoba, ja mam 350.

CharacterDeleteMinLevel = 350 ; level 350 cant delete char

===========[Pomocne ustawienia]================================

Jak zrobi? GM

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe której chcesz zrobi? gm'a klikni w rubryce na jej nick po lewej pojawi si? ma?a strza?eczka nast?pnie przesu? psaek a? dojedizesz do ctl code tma bedize pisa?o wpsiz w miejsce 8 i ju?.

Edytowanie statystyk psotaci

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe której chcesz wyedytowa? statsy.

Reset Postaci

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe której chcesz zrobi? reset i w polu cLevel wpisz 1 a w polu Experience wpisz 0.

Edycja statów potwor?

Wejd? do D:\MuServer\data and open Monster.txt
Wybierz moba któremu chcesz wyedytowac statystyki.
np: 82 1 "Golden Some" 400 150000 0 2300 3300 4300 0 450 185 3 150 2 7 4 00 1400 70 2 180 30 3 0 9 7 9 9

82 - index
1 - rate
"Golden Some" - Nazwa ( W grze - Golden Tantaros )
400 - level
150000 - HP
0 - MP Wskaznik mana
2300 - 3300 - Minimalny Damage
4300 - 0 - Maxymalny Damage
450 - Obrona
185 - 3 - obran przed magi?
150 - 2 - Atk Rating ?
2 - 7 - Miss Rate
400 - 1400 - Moving Range
70 - 2 Typ ataku ?
180 - 30 - Atk Range ?
3 - 0 - View Range ?
9 - 7 - Szybko?c poruszania ?
9 - 9 - Szybkosc uderzania ?

Bless Bug

Dodaje blessa do sklepu z du?ym durbality. Nim wi?kszy durbality tym wie?ej kasy dostaniesz za jewel, maxymalnie 255.

===========[Komendy GM]================================

/move (nick psotaci) numer mapy pozycjaX pozycjaY

map numbers :

0 = lorencia 125/125 (7-140 secret)
1 = dungeon Level 2: 233/126 Level 3: 3/85 (bullroom:119/46)
2 = devias 222/62
3 = noria 176/110
4 = losttower LT1: 208/78 LT3: 86/166 LT5: 130/53 LT7: 8/85
5 = unknown (move makes error)
6 = Arena 63/160
7 = Atlans 24/19
8 = Tarkan 187/58
9 = Devil Square
10 = Icarus (skycity) Start: 15/13 DPH: 47/205
11 = Blood Castle I Start: 15/13 End: 15/94
12 = Blood Castle II
13 = Blood Castle III
14 = Blood Castle IV
15 = Blood Castle V
16 = Blood Castle VI

Np: /move Haxor 0 125 125

Inne Comendy

/Trace (imie postaci) = teleportacja usera
/SetBlock = ?
/UnsetBlock = ?
/disconnect (imie postaci) = disconnects dla danego usera
/disablechat (imie postaci) = chatban
/enablechat (imie postacie) = usuniencie chatban'u
/GuildMove = ?
/GuildDisconnect = ?
/GuildWarEnd = /GuildWarEnd GuildName
/GuildWarStart = /GuildWarStart GUildName
/GuildWarStop = /GuildWarStop GuildName
/Make = Unknown.
/RemainTime = ?


=====
ustawienia mobów i NPCków

(Hoodys @ Jun 2 2004, 00:5Cool
jesli chodzi o dodanie nowych npc to plik monstersetbase.txt

dziala to na zasadzie takiej

249 8 2 206 100 3 //pk guard

249 - kod potwora/npc kody sa w pliku monster
8 - numer mapy tak jak przy move dla GM
2 - zakres ruchu dla mobow np 30 dla npc 0
206 100 - lokalizacja na mapie
3- ustawienie twarza na zachod wschod itd zakres od 1-9 podajrze w przypadku mobow -1

sa jeszcze skrypty
0
xxx
end

zaczynajace sie od 0 to npc

reszta to mobt

wiec np
150 2 30 161 41 -1 // bali davias
67 10 30 66 33 -1 //metal icarus




bazuj?c na opisie Hoodysa dodam od siebie ?e mamy pi?? sposobów dodawania mobów ale dwa z nich s? na monstery na mapach,jeden zarezerwowany na NPCki i pu?apki, z?ote moby maj? swój skrypt oraz zarezewowany skrypt dla mobów z BC.
Ale po kolei, pod skryptem
0
255 8 0 185 62 1
103 4 0 5 175 3
end
NPCki i pu?apki
255 - barmanka z lorencji na wakacjach w tarkanie
103 - pu?apka w Lost Tower, tu kierunek patrzenia NPCka jest kierunkiem ataku pu?apki

1
3 0 30 180 90 226 244 -1 85
end
pod tym skryptem dodajemy monstery wyst?puj?ce masowo, np paj?czki w lorencji gdzie:
3 - numer monstera z monster.txt
0 - numer mapy
30 - zakres ruchu moba
180 90 - punkt przekatnej na mapie od którego wyst?puj? moby
226 244 - punkt przekatnej na mapie do którego wyst?puj? moby
-1 - kierunek patrzenia mobka po pojawieniu si?, zbedne ale obowi?zkowe
85 - ilo?c mobów wystepuj?cych na obszarze wytyczonym przez wspó?rz?dne

2
61 8 30 7 205 -1
end
Tak dodamy jednego Vim Knighta w tarkanie który b?dzie si? pojawia? w konkretnym punkcie (7 205)

3
78 0 30 10 10 240 240 -1 30
end
pod tym znakiem dodajemy z?ote moby jako EVENT, one wystepuj? tylko w wersji masowej

4
85 11 30 13 45 0
end
pod tym skryptem s? tylko moby w BC


=====
kierunki patrzenia NPC:

(RAGEZONE)

7 6 5 ... NW N NE
8 4 ... W E
9 2 3 ... SW S SE


=====
/move icarus


Po?wi?ci?em do tego celu stadium. Mam ma?? ilo?c graczy na serwerze i raczej nikt z nich nie b?dzie chcial gra? w pi?k?. B?d? si? martwi? jak zechc?.
Przejdzmy do g?ównej tresci popartej przyk?adami.
Otwieramy plik gate.txt i szukamy sobie takiego wpisu:
//Arena Spawn Point
50 0 6 72 140 73 181 0 0 0 //Arena Spawn
i zmieniamy na
//Icarus Spawn Point
50 0 10 11 12 18 19 0 0 180 //Icarus Spawn
Z czego poszczególne numerki odpowiadaj? za:
50 - numerek wrót
0 - nie mam pojecia - w opisie jest flag
10 - numer mapy
11 12 - pierwszy punkt przekatnej naszego miejsca l?dowania
12 18 - drugi punkt przekatnej naszego miejsca l?dowania
0 - nie mam pojecia
0 - nie jestem pewny ale to jest bodajrze kierunek w któr? stron? patrzy posta? po wyl?dowaniu
180 - min lvl jaki przejdzie przez dany gate.

Dodatkowo u mnie to dzia?a nawet z dinorantem, bez skrzyde? czy te? dinusia lub posta? z ni?szym lvelem ni?180 na chwil? znika ale wraca do miejsca z którego próbowa?a si? mówn??.
W tej wersji dzia?a tylko opcja /move stadium.
Je?li chcemy mie? mo?liwo?? wpisania /move icarus (lub cokolwiek innego) musimy podda? obróbce plik message_kor.wtf.
Do tego b?dzie nam potrzebny wtfedit.
Uruchamiamy wtfedit.exe (do dzia?ania potrzebuje mchset.dll, nie zawsze jest wraz z exekiem), w dolnym lewym rogu jest przycisk z literk? "( R )", tym przyciskiem otwieramy message_kor.wtf i szukamy po poszczególnych krateczkach linijki 214 07 00 7 stadium. Wskazujemy te linijk? myszk?, w dolnym oknie pojawi nam si? opis stadium i w to miejsce wpisujemy icarus (lub to co ma by? tym hokus-pokus do przeniesienia do icarusa). Z prawej strony na wysoko?ci okienka w którym wpisalismy nasze hokus-pokus mamy 3 klawisze. Nie mam poj?cia do czego one wszystki s?u??, wiem natomiast ?e akceptujemy zmin? klawiszem "( C )". Je?li nazwa wskoczy?a nam w miejsce stadium, pozostaje zapisa? plik, do tego celu s?uzy klawisz "(S)". Wtfedit zmieniony plik zapisuje jako kopie dodaj?c przed nazw? pliku 1, czyli szukamy sobie pliku 1message_kor.wtf, podmieniamy nazwami z instniej?cym, restartujemy ustawienia serwera i mo?emy si? cieszyc /move hokus-pokus. Ta metoda ma jednak pewn? wad?. Przypuszczam ?e problem jej tkwi w linijce 234 07 00 7 Stadium. Mianowicie, mimo ?e zmienili?my nazw? stadium na inn? to i tak /move stadium przeniesie nas do icarusa.
Dla Tych co nie bardzo chc? si? w to bawi? >zamieszczam gotowe pliki< do ?ci?gni?cia.
Pliki z serwera w wersji 97


=====
Usuniecie z dropów np Mana Shielda


W pliku \muserver\data\lang\kor\item(Kor).txt (wersja 97 bo 97d ma chyba inny lang) na samym ko?cu jest Defense Up i ma takie numerki:
15 1 2 1 0 1 "Defense Up" 72 0 17 320433 1 0 0 0
15 1 2 1 0 0 "Defense Up" 72 0 17 320433 1 0 0 0
zmieniasz 1 przed nazw? na 0 i ju? monstary tym nie b?da dropi?.
?ó?ty numerek odpowiada za lvl dropa monstera. Zmiejszaj?c lub zwi?kszaj?c t? cyfr? otrzymujemy dropa tego itema z monstera s?abszego lub mocniejszego.


=====
Ograniczenie ilo?ci graczy na serwerze:

(korall @ May 19 2004, 23:53)
poszukaj ciagu znakow 01 00 FF FF 00 00
wartosc za tymi znakami to F4 01 (500 dec)jesli plik exe niemodyfikowany jesli po modyfikacji moze byc co innego

wpisujesz za f4 01 po?adana liczbe graczy
64 00 -100 ppl
46 00 -70 ppl
32 00 - 50 ppl
1E 00 - 30 ppl
E8 03 - 1000ppl

PAMIETAJ: kopia zapasowa execa przed edycja ......... do edycji polecam dos navigatora


=====
usuniecie pot buga i zen party buga:

(VeGo @ Jul 12 2004, 22:32)
MALA DOPISKA MOZE MNIE NIE ZABIJESZ HAXOREK A TO MOZE SIE PRZYCZYNI TO POLEPSZENIA SERWOW JAK SIE NIE PRZYDA POST MOZNA USUNAC

Wiec wiekszosc serwerow ma kilka powaznych bugow np. te opisane ponizej czyli potion but i party zen bug. Radze te 2 naprawic kazdemu poniewaz bardzo umilaja gre np. jesli kupisz sobie 255 potow i dostaniesz dc na spocie i nie bede sie chcialo isc po poty dalej bedzie 255 (jesli nie ?ykniesz w miedzyczasie ) Wi?c potrzebny nam bedzie HEX EDITOR ktorym otworzymy plik gameserver.exe PAMI?TAJCIE ZROBCIE ZAWSZE KOPIE ZAPASOW? GAMESERVERA !!! Wi?c zaczynamy:



1. Potion Bug:
Otwieramy hexeditor i szukamy
c7459400004040
i zamieniamy na
90909090909090


2. Party Zen Bug:
Znow otwieramy hexeditor i wyszukujemy (ignorujcie 00068xxx, to adres kodu hexowego)

000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 5F 5E 5B 8B ; .???.???_^[?
000680e0h: E5 5D C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
000680f0h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
00068100h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????

I zamieniamy je na:

000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 8B 4D 0C 33 ; .???.????.3
000680e0h: C0 8A 41 5C 83 F8 02 75 20 8B 91 94 00 00 00 89 ; ?A\?.u ??..?
000680f0h: 55 F8 DB 45 F8 D8 0D 74 36 51 00 E8 40 54 03 00 ; U?E?.t6Q.?T..
00068100h: 8B 4D 0C 89 81 94 00 00 00 5F 5E 5B 8B E5 5D C3 ; ?.??.._^[?]

To tyle zapisujemy zmieniony GAMESERVER , uruchamiamy i testujemy


=====
100% na soula ale item bez LUCKa

(topek @ Jun 15 2004, 09:33)
1) Otwórz gameserver.exe hexeditorem [taki program-_-]
2) Dla Jewel of Life :
A. Poszukaj: 83 7D FC 32, musi by? w offsecie: 0007A378
B. Zmie? 32 na 0
3) Dla soula :
A. Poszukaj: 83 7D FC 46, w takim offsecie: 00079C8A
B. Zmie? 46 na 0
C. Chyba wiesz co: 83 7D FC 37, i tu te?: 00079D69
D. Zmie? 37 na 0

Dla +luck pewnie te? si? da to zrobi?... jak wszystko.


=====
Autoreset

(fiszol @ Jul 10 2004, 21:00)
rozwijasz drzewko w enterpirse manager do momentu a? znajdziesz service manager (managment > SQL Server agent)

klikasz prrawym na "jobs" i wybierasz newjob, wpisz nazwe (bez znaczenia w sumie co) "autoreset"

teraz klikasz zak?adk? "steps" , klikasz "new", nazywasz go autoreset, type zostawiasz bez zmian, baze danych ustawiasz na "MuOnline" w polu command dajesz :

UPDATE Character
SET experience = ('0') , CLevel = ('1')
WHERE Clevel>349 <-- je?li masz max lvl 1000 na serwie, to wpisz tu 999 -->

teraz klikasz zak?adke "scheudles", nazwe wspisujesz "autoreset" ( te? w zasadzie bez znaczenia ta nazwa ), zaznaczasz "recurring" i klikasz "change".

ustawiasz "Occures > Daily "
"Daily frequency > 1 > Hours"
"Duration > no end date"

klikasz ok.

dzi?anie wyg?ada tak : skrpyt co godzine sprawdza czy kto? ma powy?ej 349 (999) lvlu, je?li ma ustawia mu lvl 1 i 0 expa.

?eby to dzia?a?o musisz w??czy? "SQL Server Agent" ( start -> msqsql -> service manager -> w kobo box ustawiasz "SQL Server Agent" i klikasz guziczek "play", mo?esz odrazu zaznaczy? auto start przy starcie systemu )
Tylko tyle.


=====
Domena na zmienne ip w [link widoczny dla zalogowanych] - czyli co? dla posiadaczy NEO+

(deksio @ Aug 28 2004, 01:15)
nie zadziala jak dziala ???? to zart
zaraz wam napisze jak wszystko zrobic

1.Uruchamianie domeny:
1.Rejestrujemy sie na stronie tutaj
2.logujemy sie
4.po zalogowaniu mamy w menu >Hosts/Redirects / naciskamy add
5.mamy nastepne menu Hostsname: wymyslacie jakos nazwe najlepiej 4 litery nie wiecej ( server tylko prawidlowo takie odczytuje)
6.nizej sa domeny polecam :no-ip.com , no-ip.org lub no-ip.info
7.host type:zaznaczacie DNS Host(A)
8.nic juz wiecej nierobicie po prostu uruchamiacie domene (Create Host) moze sie zdazyc ze domena jest zajeta wtedy wymyslacie inna az do skutku
9.next:teraz sciogamy
windows- Download
Linux- Download
2.Instacja:
1.uruchamiacie go , jesli nie ma usmiechu pod -------Hosts------ klikacie na Edit i logujecie sie powina byc mina
2.przy minie jest kwadrat zaznaczcie go (domena uruchomiona )
3.kilkacie na options/Standard/ zaznaczacie Run on start up ( tylko to)
4.Connection/ na samym dole jest pasek , przesuwacie pasek do poczatku ip bedzie sprawdzane co 5 min
5.Wten sposob ip jesli sie zmieni zostanie uruchomiony inny w ciogu 5 min na wasza domene
6.to juz koniec
3.server (Dla uzytkownikuw co maja lana na neo+)wpisujecie tylko do D:\muserver\CS\data\ServerList.dat swoja domene, reszta to ip wew takze link 4 i link 8 wew
Wygloda to tak (0 "Mu97" "sase.no-ip.com" 55901 "SHOW")
Pozdro all


=====
Domena na zmienne ip w [link widoczny dla zalogowanych] - czyli co? dla posiadaczy NEO+ ale gdzie indziej ni? to wy?ej.


Wchodzimy na [link widoczny dla zalogowanych] wype?niamy co trzeba i w dalszej kolejno?ci ju? mo?emy ??????????????za?o?y? sobie domen? na dynamiczny lub statyczny IP. Pozostaje jeszcze &para;ci&plusmn;gn&plusmn;? pod swój OS, kilent jest do &para;ci&plusmn;gni?cia pod tym adresem: [link widoczny dla zalogowanych] i skonfigurowa? klienta od&para;wie?aj&plusmn;cego nasz adres IP na serwerach DNS. Niestety nie znam procedury konfiguracji "od&para;wierzarki" pod windowsa, pod linuxa polecam DDCILENTa, jest prosty ale wymaga zainstalowanego PERLa.


=====
GAMEGUARD


&brvbar;ci&plusmn;gacie plik w zale?no&para;ci od potrezb serwera na którym gracie, kopiujecie go do katalogu z gr&plusmn; i dzia?a. Jedno wa?ne info, po uruchomieniu wy&para;wietla informacj? ?e jest to wersja 97b.
main.exe do wersji 97 - [link widoczny dla zalogowanych]
main.exe do wersji 97d - [link widoczny dla zalogowanych]


=====
poprawienie succes rate pralki

(cycus212 @ Jul 10 2004, 17:52)
do poprawienia sukcess rata znalaz?em co&para; takiego, potzrebny hexeditor, otwieramy nim plik gameserver i dalej wd?ug wskazówek:P

1> Set success rate of Wings Level 2:
try to searchin for 83BA800C00005A and change to 83BA800C000001 then C780800C00005A and change to C780800C000062 so when u make wings u have 98% success (not 90% ). Try to change 62 -> 64 if u want 100%.
2> Set success rate of Items +10 +11:
try to searchin for 750F8B4D08C781800C000032 and EB0D8B5508C782800C00002D. The last 2 digit 32 and 2D mean 50% (when make +10) and 45%(when up +11) so everything is up to u, change to whatever u want (i want to set it lower so people not easy to get +11 set hehehe).



=====
kody sklep itemów

(Hefron)

shop0 - [Lorencia] Weapon Shop
shop1 - [Lorencia] Bar
shop2 - [Lorencia] Wizard Shop
shop3 - [Lorencia] Peddlar
shop4 - [Lorencia] Wanderer Merchant near the river
shop5 - [Lorencia] Potion Girl
shop6 - [Deivas] Bar
shop7 - [Devias] Wizard Shop
shop8 - [Devias] Weapon Shop
shop9 - [Noria] Weapon Shop
shop10 - [Noria] Potion Fairy

a to kody podstawowych itemkow ktore mozna wstawiac do dowolnego sklepu, pamietajcie ze sklepy maja ograniczona pojemnosc:

Swords
0 0 0 255 0 0 0 //Kris
0 1 0 255 0 0 0 //Shortsword
0 2 0 255 0 0 0 //Rapier
0 3 0 255 0 0 0 //Katache
0 4 0 255 0 0 0 //Scimitar
0 5 0 255 0 0 0 //Blade
0 6 0 255 0 0 0 //Gladius
0 7 0 255 0 0 0 //Falchion
0 8 0 255 0 0 0 //Serpentsword
0 9 0 255 0 0 0 //Salamandersword
0 10 0 255 0 0 0 //Light Sabre
0 11 0 255 0 0 0 //Legendary Sword
0 12 0 255 0 0 0 //Heliacal Sword
0 13 0 255 0 0 0 //Doubleblade
0 14 0 255 0 0 0 //Lightningsword
0 15 0 255 0 0 0 //Giant Sword
0 16 0 255 0 0 0 //Sword Of Destruction
0 17 0 255 0 0 0 //Dragon Slayer
0 18 0 255 0 0 0 //ThunderBlade
0 19 0 255 0 0 0 //Angelic Sword
1 0 0 255 0 0 0 //Small Axe
1 1 0 255 0 0 0 //Hatchet
1 2 0 255 0 0 0 //Doubleaxe
1 3 0 255 0 0 0 //Tomahawk
1 4 0 255 0 0 0 //Fairyaxe
1 5 0 255 0 0 0 //Battleaxe
1 6 0 255 0 0 0 //Nikkeaaxe
1 7 0 255 0 0 0 //Larkanaxe
1 8 0 255 0 0 0 //Crescentic Axe

Maces/Hammers
2 0 0 255 0 0 0 //Mace
2 1 0 255 0 0 0 //Morningstar
2 2 0 255 0 0 0 //Iron Hammer
2 3 0 255 0 0 0 //Great Hammer
2 4 0 255 0 0 0 //Serpenthammer
2 5 0 255 0 0 0 //Crystal Morningstar
2 6 0 255 0 0 0 //Chaos Axe

//Polearms
3 0 0 255 0 0 0 //Lightspear
3 1 0 255 0 0 0 //Spear
3 2 0 255 0 0 0 //Dragonlance
3 3 0 255 0 0 0 //Big Pike
3 4 0 255 0 0 0 //Serpentspear
3 5 0 255 0 0 0 //Double Halberd
3 6 0 255 0 0 0 //Halberd
3 7 0 255 0 0 0 //Bardiche
3 8 0 255 0 0 0 //Great Scythe
3 9 0 255 0 0 0 //Bill Of Balrog

//Bows
4 0 0 255 0 0 0 //Shortbow
4 1 0 255 0 0 0 //Bow
4 2 0 255 0 0 0 //Fairybow
4 3 0 255 0 0 0 //Battlebow
4 4 0 255 0 0 0 //Tigerbow
4 5 0 255 0 0 0 //Lightbow
4 6 0 255 0 0 0 //Chaosbow
4 7 0 255 0 0 0 //Arrows
4 8 0 255 0 0 0 //Crossbow
4 9 0 255 0 0 0 //Golden Crossbow
4 10 0 255 0 0 0 //Arquebus
4 11 0 255 0 0 0 //Light Crossbow
4 12 0 255 0 0 0 //Serpent Crossbow
4 13 0 255 0 0 0 //Legendary Crossbow
4 14 0 255 0 0 0 //Cannon Crossbow
4 15 0 255 0 0 0 //Bolts
4 16 0 255 0 0 0 //Divine Crossbow
4 17 0 255 0 0 0 //Divine Bow
4 18 0 255 0 0 0 //Angelic Crossbow

//Staffs
5 0 0 255 0 0 0 //Skullstaff
5 1 0 255 0 0 0 //Angelic Staff
5 2 0 255 0 0 0 //Serpentstaff
5 3 0 255 0 0 0 //Thunderstaff
5 4 0 255 0 0 0 //Gorgonstaff
5 5 0 255 0 0 0 //Legendary Staff
5 6 0 255 0 0 0 //Resurrectstaff
5 7 0 255 0 0 0 //Chaos Lightningstaff
5 8 0 255 0 0 0 //Staff Of Destruction
5 9 0 255 0 0 0 //Unicorn Staff
5 10 0 255 0 0 0//Angelic Staff

//Shield
6 0 0 255 0 0 0 //Roundshield
6 1 0 255 0 0 0 //Hornshield
6 2 0 255 0 0 0 //Kiteshield
6 3 0 255 0 0 0 //Fairyshield
6 4 0 255 0 0 0 //Buckler
6 5 0 255 0 0 0 //Shield Of Dragonslayer
6 6 0 255 0 0 0 //Boneshield
6 7 0 255 0 0 0 //Spikeshield
6 8 0 255 0 0 0 //Towershield
6 9 0 255 0 0 0 //Ironshield
6 10 0 255 0 0 0 //Roundshield
6 11 0 255 0 0 0 //Serpentshield
6 12 0 255 0 0 0 //Bronzeshield
6 13 0 255 0 0 0 //Dragonshield
6 14 0 255 0 0 0 //Legendary shield

Armors
//Bronze(DK)
7 0 0 255 0 0 0 //Bronze helm
8 0 0 255 0 0 0 //Bronze armor
9 0 0 255 0 0 0 //Bronze pants
10 0 0 255 0 0 0 //Bronze gloves
11 0 0 255 0 0 0 //Bronze boots

// Red Dragon(DK)
7 1 0 255 0 0 0 //Dragon Helm
8 1 0 255 0 0 0 //Dragon Armor
9 1 0 255 0 0 0 //Dragon Pants
10 1 0 255 0 0 0 //Dragon Gloves
11 1 0 255 0 0 0 //Dragon Boots

//Pad(DW)
7 2 0 255 0 0 0 //Pad helm
8 2 0 255 0 0 0 //Pad armor
9 2 0 255 0 0 0 //Pad pants
10 2 0 255 0 0 0 //Pad gloves
11 2 0 255 0 0 0 //Pad boots

//Legendary(DW)
7 3 0 255 0 0 0 //Legendary helm
8 3 0 255 0 0 0 //Legendary armor
9 3 0 255 0 0 0 //Legendary pants
10 3 0 255 0 0 0 //Legendary gloves
11 3 0 255 0 0 0 //Legendary boots

//Bone(DW)
7 4 0 255 0 0 0 //Bone helm
8 4 0 255 0 0 0 //Bone armor
9 4 0 255 0 0 0 //Bone pants
10 4 0 255 0 0 0 //Bone gloves
11 4 0 255 0 0 0 //Bone boots

//Leather(DK)
7 5 0 255 0 0 0 //Leather helm
8 5 0 255 0 0 0 //Leather armor
9 5 0 255 0 0 0 //Leather pants
10 5 0 255 0 0 0 //Leather gloves
11 5 0 255 0 0 0 //Leather boots

//Scale(DK)
7 6 0 255 0 0 0 //Scale helm
8 6 0 255 0 0 0 //Scale armor
9 6 0 255 0 0 0 //Scale pants
10 6 0 255 0 0 0 //Scale gloves
11 6 0 255 0 0 0 //Scale boots

//Sphinx(DW)
7 7 0 255 0 0 0 //Sphinx helm
8 7 0 255 0 0 0 //Sphinx armor
9 7 0 255 0 0 0 //Sphinx pants
10 7 0 255 0 0 0 //Sphinx gloves
11 7 0 255 0 0 0 //Sphinx boots

//Brass(DK)
7 8 0 255 0 0 0 //Brass helm
8 8 0 255 0 0 0 //Brass armor
9 8 0 255 0 0 0 //Brass pants
10 8 0 255 0 0 0 //Brass gloves
11 8 0 255 0 0 0 //Brass boots

//Iron Plated(DK)
7 9 0 255 0 0 0 //Iron helm
8 9 0 255 0 0 0 //Iron armor
9 9 0 255 0 0 0 //Iron pants
10 9 0 255 0 0 0 //Iron gloves
11 9 0 255 0 0 0 //Iron boots

//Vine(Elf)
7 10 0 255 0 0 0 //Vine helm
8 10 0 255 0 0 0 //Vine armor
9 10 0 255 0 0 0 //Vine pants
10 10 0 255 0 0 0 //Vine gloves
11 10 0 255 0 0 0 //Vine boots

//Silk(Elf)
7 11 0 255 0 0 0 //Silk helm
8 11 0 255 0 0 0 //Silk armor
9 11 0 255 0 0 0 //Silk pants
10 11 0 255 0 0 0 //Silk gloves
11 11 0 255 0 0 0 //Silk boots

//Wind(Elf)
7 12 0 255 0 0 0 //Wind helm
8 12 0 255 0 0 0 //Wind armor
9 12 0 255 0 0 0 //Wind pants
10 12 0 255 0 0 0 //Wind gloves
11 12 0 255 0 0 0 //Wind boots

//Spirit(Elf)
7 13 0 255 0 0 0 //Spirit helm
8 13 0 255 0 0 0 //Spirit armor
9 13 0 255 0 0 0 //Spirit pants
10 13 0 255 0 0 0 //Spirit gloves
11 13 0 255 0 0 0 //Spirit boots

//Guardian(Elf)
7 14 0 255 0 0 0 //Guardian Helm
8 14 0 255 0 0 0 //Guardian Armor
9 14 0 255 0 0 0 //Guardian Pants
10 14 0 255 0 0 0 //Guardian Gloves
11 14 0 255 0 0 0 //Guardian Boots

//Atlantis(MG)
8 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Armor
9 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Pants
10 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Gloves
11 15 0 255 0 0 0 //Atlantis Boots

//Black Dragon(DK)
7 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon helm
8 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon armor
9 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon pants
10 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon gloves
11 16 0 255 0 0 0 //Black Dragon boots

//Black Phoenix(DK)Best
7 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Helm
8 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Armor
9 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Pants
10 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Gloves
11 17 0 255 0 0 0 //Phoenix Boots

//Unicorn(DW)Best
7 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Helm
8 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Armor
9 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Pants
10 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Gloves
11 18 0 255 0 0 0 //Unicorn Boots

//Divine(Elf)Best
7 19 0 255 0 0 0 //Divine Helm
8 19 0 255 0 0 0 //Divine Armor
9 19 0 255 0 0 0 //Divine Pants
10 19 0 255 0 0 0 //Divine Gloves
11 19 0 255 0 0 0 //Divine Boots

//Thunder(MG)Best
8 20 0 255 0 0 0 //Thunder Armor
9 20 0 255 0 0 0 //Thunder Pants
10 20 0 255 0 0 0 //Thunder Gloves
11 20 0 255 0 0 0 //Thunder Boots

//Chaos Wings
12 0 0 255 0 0 0 //Fairy Wings
12 1 0 255 0 0 0 //Heaven Wings
12 2 0 255 0 0 0 //Satan Wings
12 3 0 255 0 0 0 //Fairy Wings 2
12 4 0 255 0 0 0 //Mage Wings 2
12 5 0 255 0 0 0 //Knight Wing 2
12 6 0 255 0 0 0 //MG Wing 2

//Summon Orb
12 8 0 0 0 0 0 //Healing Orb
12 9 0 0 0 0 0 //Advanced Defence
12 10 0 0 0 0 0 //Advanced Damage
12 11 0 0 0 0 0 //Summon Goblin
12 11 1 0 0 0 0 //Summon Golem
12 11 2 0 0 0 0 //Summon Assassin
12 11 3 0 0 0 0 //Summon Yeti
12 11 4 0 0 0 0 //Summon DarkKnight
12 11 5 0 0 0 0 //Summon Bali
12 11 6 0 0 0 0 //Summon Soilder

12 7 0 255 0 0 0//Orb of twisting slash
12 12 0 255 0 0 0 //Earth Break (Blade Knight)
12 13 0 255 0 0 0 //Unicorn Attack (Blade Knight/Dark Knight/MG)
12 14 0 255 0 0 0 //Mass Healing (Blade Knight))

12 16 0 255 0 0 0 //Flame Slash (MG)
12 17 0 255 0 0 0 //Penetration Shot Orb (Muse Elf/Elf)
12 18 0 255 0 0 0 //Ice Shot Orb (Muse Elf)
12 19 0 255 0 0 0 //Swift Attack Orb (Dark Knight)

//Guardians
13 0 0 255 0 0 0 //Guardian Angel
13 1 0 255 0 0 0 //Satan
13 2 0 255 0 0 0 //Horn of Unilia
13 3 0 255 0 0 0 //DinoRant

//Misc
13 8 0 255 0 0 0 //Ice Ring
13 9 0 255 0 0 0 //Poison Ring
13 10 0 255 0 0 0 //Dino Transformation Ring
13 10 1 255 0 0 0 //Giant Transformation Ring
13 10 2 255 0 0 0 //Skeleton Transformation Ring
13 10 3 255 0 0 0 //Bull Transformation Ring
13 10 4 255 0 0 0 //Mage Transformation Ring
13 10 5 255 0 0 0 //Death Bull Transformation Ring
13 12 0 255 0 0 0 //Lightning Necklace
13 13 0 255 0 0 0 //Fire Necklace
13 14 0 255 0 0 0 //Blue Feather
13 15 0 255 0 0 0 //Blue Pear
13 16 0 255 0 0 0 //Blood Book
13 17 0 255 0 0 0 //Blood Tooth
13 18 0 255 0 0 0 //Cloak
13 19 0 255 0 0 0 //Mini Angelic Staff
14 10 0 0 0 0 0 //Town Teleport
14 11 0 255 0 0 0 //Box Of Luck
14 11 8 1 0 0 0 //Box of Kundan+1
14 11 9 1 0 0 0 //Box of Kundan+2
14 11 10 1 0 0 0 //Box of Kundan+3
14 11 11 1 0 0 0 //Box of Kundan+4
14 12 0 255 0 0 0 //Heart
12 15 0 255 0 0 0 //Jewel of Chaos
14 13 0 255 0 0 0 //Jewel of Bless
14 14 0 255 0 0 0 //Jewel of Soul
14 16 0 255 0 0 0 //Jewel of Life
14 22 0 255 0 0 0 //Jewel Of Creation
14 17 0 255 0 0 0 //Eye of Devil Square
14 18 0 255 0 0 0 //Devil Square Key
14 19 0 255 0 0 0 //Devil Square Invitation
14 20 0 255 0 0 0 //Sentimental Charm
14 21 0 255 0 0 0 //HINET
14 23 0 255 0 0 0 //King's Book
14 24 0 255 0 0 0 //Sword Of The Broken Soul
14 25 0 255 0 0 0 //Tear Of The Fairy
14 26 0 255 0 0 0 //Soul Of Instinct

//Spell Book
15 0 0 255 0 0 0 //Poison
15 1 0 255 0 0 0 //Meteorite
15 2 0 255 0 0 0 //Lightning
15 3 0 255 0 0 0 //Fireball
15 4 0 255 0 0 0 //Flame
15 5 0 255 0 0 0 //Teleport
15 6 0 255 0 0 0 //Ice
15 7 0 255 0 0 0 //Twister
15 8 0 255 0 0 0 //Evil Spirits
15 9 0 255 0 0 0 //Hellfire
15 10 0 255 0 0 0 //Power Wave
15 11 0 255 0 0 0 //Aurora
15 12 0 255 0 0 0 //Comet
15 13 0 255 0 0 0 //Inferno
15 14 0 255 0 0 0 //Psychic Teleport
15 15 0 255 0 0 0 //Attack Shield Aura

14 19 0 1 0 0 0 //devil square invitation
14 19 1 1 0 0 0 //devil square invitation
14 19 2 1 0 0 0 //devil square invitation
14 19 3 1 0 0 0 //devil square invitation
14 19 4 1 0 0 0 //devil square invitation
14 19 5 1 0 0 0 //devil square invitation

I jeszcze wyjasniam oznaczenia:

X X lvl X luck opt

lvl = (0:nie,1:tak)
luck = j. w.
opt = {1, 2, 3, 4} /poziom opcji w przedmiocie




PORADNIK POBRANY Z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU online Game and Hacks Strona Główna -> Prywatne serwery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin